Socialpoint celebra els 10 anys del seu joc estrella Dragon City

L’empresa de videojocs per a mòbils Socialpoint fa una dècada que va llançar Dragon City, que consisteix en crear una ciutat dedicada a la cria de dracs de diversos tipus i aspectes, i fer-los pujar de nivell per lluitar en batalles. Amb més de 450 milions de descàrregues, seguint el model free-to-play i de joc com a servei, Dragon City es manté viu amb uns 20 milions de jugadors actius i està disponible a 220 països i en 12 idiomes, tot i que no en català.

Per celebrar l’aniversari, l’empresa ha organitzat el 28 de maig a Barcelona —on s’ha creat el joc— una activitat amb un autobús decorat per dins i per fora amb la temàtica de Dragon City. Aquest autobús estarà d’11 h a 19.30 h a l’entrada del centre comercial Westfield Glòries, al carrer Llacuna, molt a prop de la seu de Socialpoint, i tothom que vulgui podrà pujar-hi per participar gratuïtament en un concurs. Els primers 10 guanyadors obtindran un premi i els 200 primers participants rebran un obsequi.

Dins el mateix Dragon City s’hi farà durant un mes una sèrie d’esdeveniments especials i continguts especials i regals. També es farà un concurs d’il·lustracions de fans.

Pasqual Batalla, director d’operacions de Socialpoint, declara a la nota de premsa: «Barcelona s’ha convertit en un dels centres tecnològics més importants del món. Hi ha res millor per celebrar aquesta fita que fer-ho a la nostra ciutat en companyia dels jugadors i empleats?».

Socialpoint és propietat de Take-Two Interactive. Ha publicat vuit jocs arreu del món que acumulen més de 700 milions de descàrregues i compta amb una forta presència als mercats europeu i estatunidenc. Alguns dels seus altres èxits són Monster Legends, Word Life, Tasty Town i World Chef.