qCla3IIAgSo

Després d’haver ofert una crítica i una videoressenya de The Last of Us Part II, amb l’experiència de joc ben païda, hem decidit de reunir-nos i posar en comú les nostres sensacions. Els participants en el debat són Laia Montes, col·laboradora de Lúdica, Oriol Bartumeu, company del sector, redactor i col·laborador de diversos mitjans especialitzats en videojocs i tecnologia i subscriptor conseller de Lúdica, i Jan Ros, redactor de Lúdica.

L’estudi Naughty Dog ha estat responsable de la saga Uncharted, però també de les sèries Jak & Daxter i Crash Bandicoot, grans franquícies i segells estel·lars de totes les consoles PlayStation. El juny del 2013, a més, ara fa set anys, ens van brindar The Last of Us, un títol d’acció i supervivència extraordinari per PlayStation 3, que va arribar a les acaballes de la generació, en què no només destacaven uns notables desplegaments gràfic i tècnic, sinó també un disseny de joc cuidadíssim i arriscat, lluny del estàndards dels jocs d’acció en tercera persona, i una història intensa amb Ellie i Joel, uns personatges captivadors. The Last of Us Part II ha aparegut, també, a l’ocàs de PlayStation 4.

AVÍS: Aquesta és una confrontació d’opinions en què ens ocupem de parlar d’aspectes diversos de The Last of Us Part II i en què aprofundim en qüestions que tenen a veure amb detalls significatius de la trama. Si voleu una aproximació més asèptica, perquè encara no heu tingut ocasió de jugar el joc, i no voleu que us n’esgarriem l’argument, podeu llegir la nostra crítica o veure’n la videoressenya i ja recuperareu aquest contingut més endavant si us ve de gust. Però hem d’advertir que, a partir d’aquest moment, podeu trobar revelacions i espòilers.